קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

סלסה

סלסה
מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם כוסברה, עגבניות, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, סלסה דה Molcajete (עגבניות קלויות סלסה צ'ילה ירוקה), ו סלסה טאקרה-סמוקי צ'יפוטלה סלסה אבוקדו.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין פינו נואר בכרם למלסון מאייר עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.