קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות3
ציון בריאות10
מגזין

סלסה אננס רמי

סלסה אננס רמי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו סלסן אננס רמי. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון זה משמש 3. מתכון זה מן האוכלרשת יש 2 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. אם יש לכם פלפל, מיץ ליים, זרעי כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. מתכונים דומים: סלסה אננס רמי, הלפייר אידיוט עוף עם רמי בגריל אננס, ו פילה חזיר בגריל רמי-משמש.

הוראות

1
מוסיפים את הכוסברה והכמון למחבת קטנה ומחממים על אש בינונית. מערבבים עד שהזרעים זהובים ומעט ריחניים, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
כמוןכמון
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בואו להתקרר מעט, וטוחנים דק במטחנת תבלינים.
3
שלב את התבלינים עם הכוסברה, הרום, הג ' לפנו, הבצל, הפלפל האדום, האננס, מיץ הליים והקליפה בקערה בינונית. מתבלים במלח ופלפל. מקררים עד מקורר, לפחות 1 שעה או לילה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל אדוםפלפל אדום
אננסאננס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצלבצל
תבליניםתבלינים
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים עם צ ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, ונוצץ רוזתי. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הכובע האדום של מונטינור פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
כובע אדום מונטינור פינו נואר
כובע אדום מונטינור פינו נואר
פירות מאוזנים עם לחץ סביבתי מינימלי. זהו תערובת של כל בלוקים פינו נואר מעובדים. כל מגרש מותסס באמצעות שמרים מקומיים וכתוצאה מכך ביטוי אמיתי של האדמה שעליה הוא גדל. שתו מעכשיו עד 2018. זוג עם: סלמון, נקניק, דלעת, בשרים על האש ופטריות הם חלק מהמרכיבים הרבים שזיווגנו לבציר 2014.