קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

סלסה חבנרו

סלסה חבנרו
סלסה Habanero יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון hor d ' oeuvre שלך. והוא יספק כ 10 מנות. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 39 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לכם מלח, פלפלים חלפיניו, פלפל צ'ילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 270 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. . נסו צדפות ברוטב קוקוס הבאנרו וסלסה מנגו הבאנרו, סלסה חבנרו, ו סלסה חבנרו (מתכונים דומים).

הוראות

1
צלי jalapenos מעל גריל או מבער גז עד מושחר לחלוטין. לאטום בשקית ניילון או קערה מכוסה בניילון נצמד, ולאפשר קיטור עד עורות משוחררים. כאשר מגניב, להסיר את העור, גזע, זרעים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
זרעיםזרעים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
גרילגריל
קערהקערה
2
מניחים jalapenos, בצל, שום, סוכר, מלח ופלפל לקערה של בלנדר או מעבד מזון. דופק לקצוץ ולהשתלב, ואז לשפוך לתוך קערה גדולה, ומערבבים עם פחית צ ' ילי ירוק, כוסברה, ומיץ לימון. דופק את העגבניות בקבוצות לגודל הרצוי, ולהוסיף לתערובת צ ' ילה הירוקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
להחזיר כוס אחת של עגבניות קצוץ לבלנדר יחד עם habanero, ו מחית היטב. מסננים את מחית כדי להסיר כל חתיכות גדולות של habanero, ולהוסיף לעגבניות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מערבבים היטב, מכסים ומקררים במקרר לפחות שעה אחת כדי לאפשר טעמים להתמזג.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני