קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

סלסה מנגו

סלסה מנגו
סלסה מנגו יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 36 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם כוסברה, עגבנייה, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 47%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: עוף מנגו בגריל עם סלסת מנגו תות, שמש & חם! סלסה (סלסה קיווי מנגו אננס), ו סלסה מנגו.

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה בינונית; לזרוק בעדינות. מכסים ומצננים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג, ורוזנוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פסגת חץ וקשת עמק וילמט פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
פסגת חץ וקשת עמק וילמט פינו נואר
פסגת חץ וקשת עמק וילמט פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג כינויי משנה ייחודיים של עמק וילמט תחת פקק יחיד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות ואניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק חי, עם שפע של אטד ופראי הערות האקלברי.מיזוג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, והטבע הכהה של כרם שיאה, יין זה מגלם את רוח העמק. עם טאנינים מעט יציבים ובהירות בסיסית,זהו פינו נואר מלא, מאוזן ובוטה. הבציר המדהים של 2018 חוגג איזון, מרקם וצבע עז, ויין זה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.