קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

סלסת שעועית שחורה ופירות

סלסת שעועית שחורה ופירות
מתכון פירות וסלסה שעועית שחורה יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 20 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 120 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לכו לחנות ותביאו מנגו, פלפל חריף, פלפל חלפיניו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מרק שעועית שחורה עם סלסה פירות, סלסה שעועית שחורה עם פירות אקזוטיים וצ'יפס ירקות, ו שעועית שחורה, פירות טרופיים וסלסה קוואסו בלנקו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הנהר הרוסי דלואך פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה