קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סרטן אפוי רנגון מפילדלפיה®

סרטן אפוי רנגון מפילדלפיה®
צריך pescatarian hor d ' oeuvre? סרטן אפוי רנגון מפילדלפיה® יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 69 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . אם יש לכם מיונז שומן מופחת מיונז, בצל ירוק, עטיפות טון זכהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular עצום כל כך של 19%. נסו סרטן אפוי רנגון, סרטן אפוי רנגון, ו סרטן אפוי רנגון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
שלב הראשון 4 מרכיבים.
3
מקום 1 won ton wrapper בכל אחד 12 כוסות מחבת מאפין מרוסס עם ספריי בישול, הרחבת קצוות של עטיפה מעל שפת הכוס. מלא בתערובת סרטנים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
4
אופים 18 עד 20 דקות. או עד הקצוות של כוסות הם חום זהוב מילוי מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.