קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות2
ציון בריאות28
מגזין

עגבניות, סלסה אבוקדו & אסיה אגס עם דגים מחבת צרוב

עגבניות, סלסה אבוקדו & אסיה אגס עם דגים מחבת צרוב
עגבניות, סלסה אבוקדו & אסיה אגס עם דג מחבת צרוב עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1152 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 95 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. גשו לסופר וקנו עגבניות שרי קלות, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו דג לבן צרוב במחבת עם מולים, יורה כרוב, ושמנת, טאקו דגים מוכה בירה עם עגבניות וסלסה אבוקדו, ו אפיית דגים חצופה עם עגבניות-בייקון-סלסה אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לוסיין אלברכט מילואים Gewurztraminer. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Lucien Albrecht Reserve Gewurztraminer
Lucien Albrecht Reserve Gewurztraminer
שמורת גוורצטרמינר (Gewurztraminer Reserve) עשויה מענבים נבחרים (ראשוניים). שופע ניחוח של דבש, ורדים אדומים ופירות טרופיים, אך יבש ועשיר על החיך, יין זה הוא יפה לשתות על אחר צהריים חמים בפני עצמו או לזווג בארוחה עם מנות עוף עשירות, שמנת. זה משחרר אל הפה ואת האף litchi, עלה עלה כותרת וריח תבלין.