קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות זהב מצופות שוקולד עם קרמל ובייגלה

עוגות זהב מצופות שוקולד עם קרמל ובייגלה
המתכון עוגות זהב חלבית שוקולד עם קרמל וכעכים יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה. מנה אחת מכילה 516 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 12. אם יש לכם סירופ תירס, חמאה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגות זהב מצופות שוקולד עם קוקוס, בייגלה שוקולד קרמל, ו עוגות שוקולד מצופות קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
קו 12 כוס מאפין פח עם נייר או רדיד אלומיניום.
3
בקערה בינונית, לטאטא את הקמח עם עמילן התירס, אבקת אפייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה גדולה, באמצעות מערבל חשמלי כף יד, לנצח את הסוכר עם הביצים תמצית וניל במהירות בינונית גבוהה עד חלקה מעובה מעט, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החמאה והשמן ומכים עד incorporated, גירוד התחתון בצד של הקערה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את המרכיבים היבשים והחלב ב -3 קבוצות מתחלפות, מכים היטב בין תוספות. בזהירות לשפוך את הבלילה לתוך שימורי מאפין מרופדים, ממלא אותם כשני שלישים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים את הקאפקייקס במרכז התנור במשך 20 עד 23 דקות, עד קפיצי ו tester קיסם או עוגה מוכנס במרכז יוצא נקי.
מרכיבים שתצטרך
8
בואו cupcakes להתקרר מעט בקופסת המאפין, ולאחר מכן להעביר אותם מתלה חוט להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
9
שים את השוקולד הקצוץ בקערה בינונית חסינת חום. בסיר קטן, מחממים את השמנת עם חמאה, סירופ תירס ומלח עד חם אבל לא רותח. מיד לשפוך את התערובת על השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
10
תן לעמוד במשך 5 דקות, ולאחר מכן להקציף עד חלקה.
11
תן לציפוי להתקרר, לטאטא מדי פעם, עד עבה מספיק לטבילה וזיגוג את העוגות, כ -30 דקות. לקבלת משרד זיגוג מספיק כדי להפיץ, בואו לעמוד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
12
כפור את הקאפקייקס המקורר, העליון עם בייגלה מרוסק ורוטב קרמל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ דקשוקולד מריר, קצוץ דק12ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב קרמל, לציפוירוטב קרמל, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ תירס קלסירופ תירס קל2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, בטמפרטורת החדרחלב, בטמפרטורת החדר12ריבס, קצוץ טרי או קפואכעכים מרוסקים, לציפויכעכים מרוסקים, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות