קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות3
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות סרטנים חמוציות

עוגות סרטנים חמוציות
עוגות סרטנים חמוציות הן חלב חינם ו pescatarian מתאבנים. מנה אחת מכילה 153 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו בשר סרטנים, חמוציות, רוטב ראנץ ' ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד חמוציות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג לחם עם חמוציות מיובשות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגות סרטנים חמוציות, חמוציות + עוגות סרטנים מרווה, ו עוגות סרטנים מיני מרווה חמוציות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.