קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות100
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות סוכר פריכות במכרז

עוגיות סוכר פריכות במכרז
ניתן להכין עוגיות סוכר פריכות במכרז המתכון בערך 35 דקות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לקינוח הזה יש 103 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 100. לכו לחנות ואספו מלח, ביצים, קרם אבנית ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 14 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה מושלם עבור חג המולד. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 9%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות סוכר רכות, עוגיות סוכר איטלקיות רכות, ו עוגיות סוכר אמיש (עוגיות סוכר פריכות).

הוראות

1
חמאת שמנת, קיצור וסוכרים עד לקבלת אור ותפוח. מקציפים ביצים וניל. מנפים חומרים יבשים, מוסיפים לתערובת מוקרמת; מערבבים לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
2
מעצבים בצק לכדורים בגודל 1 אינץ'. טובלים בסוכר רגיל או צבעוני או מפזרים מעצבים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר לקשטסוכר לקשט
סוכריותסוכריות
בצקבצק
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
3
מניחים על דף עוגיות משומן קלות. משטחים מעט עם תחתית כוס מים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) למשך 10-12 דקות. * עוגיות גדולות יותר אופות בחום של 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

עוגיות סוכר בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.