קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת אוכל מלאך עם רוטב דובדבנים חם

עוגת אוכל מלאך עם רוטב דובדבנים חם
המתכון עוגת מזון מלאך עם רוטב דובדבן חם יכול להתבצע בסביבות 10 דקות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 288 קלוריות. אם יש לכם דובדבנים, קינמון טחון, ציפורן טחונה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. עם כפית ציון 17%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: עוגת אוכל מלאך דובדבן, עוגת אוכל מלאך דובדבן-תוצרת בית, ו דובדבן עוגת גבינה מלאך מזון עוגת רול + וידאו.

הוראות

1
שלבו את הדובדבנים, הצימוקים, ברנדי התפוחים, החמאה, הסוכר והתבלינים בסיר בינוני והביאו לרתיחה על אש בינונית. מבשלים עד שהחמאה נמסה והרוטב מסמיך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ברנדי תפוחיםברנדי תפוחים
דובדבניםדובדבנים
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
תבליניםתבלינים
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
שים את פרוסות עוגת האוכל של אנג ' ל על 4 צלחות, ומעליו כל אחת כדור רוטב דובדבנים ודלופ שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
עוגת מזון מלאךעוגת מזון מלאך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
דובדבניםדובדבנים
רוטברוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת לעוגת אוכל מלאכים. רוזסלקום נוצץ קליל ופריך משלים עוגת אוכל מלאכים רכה-על אחת כמה וכמה אם אתם מגישים אותה עם תותים. כמובן שגם יין לבן נוצץ מתוק יעבוד. כרמי וגנר ריזלינג קרח עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 31 דולר לבקבוק.
וגנר כרמים ריזלינג קרח
וגנר כרמים ריזלינג קרח
לחיצה עדינה על ענבים קפואים מחלצת רק את המיץ תוך השארת מים מאחור בצורת קרח. התוצאה היא יין קינוח מפואר ומלא גוף. ארומטי וזריז, כל לגימה התפוצצה בפירותיות תוססת ומשאירה אחריה גימור תוסס ומתמשך.