קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות20
ציון בריאות17
דיאטותללא גלוטן
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר ללא גלוטן

עוגת גזר ללא גלוטן
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לאוסף שלך, עוגת גזר ללא גלוטן עשויה להיות מתכון שכדאי לנסות. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 50 גרם חלבון, 66 גרם שומן, ובסך הכל 970 קלוריות. אם יש לכם תערובת יחד, גבינת שמנת, מלח, קומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. חג הפסחא יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון 55%, המנה הזו מוצקה. עוגת גזר ללא גלוטן עם ציפוי גבינת שמנת ללא חלב, עוגת גזר סוקה (ללא גלוטן, טבעוני, ללא סויה), ו מילקשייק עוגת גזר בריא (ללא גלוטן, ללא סוכר, דל שומן) דומים מאוד למתכון הזה.

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו4חמאת טבלספןחמאת טבלספן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאהחלב חמאה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1טבלספן קינמוןטבלספן קינמון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת מקפיאהגבינת שמנת מקפיאה5ביציםביצים2(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות325מניחים בתבנית משומנת אופים למשך 55 דקות בתבנית צרור משומנת היטבמניחים בתבנית משומנת אופים למשך 55 דקות בתבנית צרור משומנת היטב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח קינואה טחינה דקה במיוחדקמח קינואה טחינה דקה במיוחד2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים20ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאת שמנת, ביצים אגבה וחלב חמאה-מערבבים רטובים עם יבש-מוסיפים אגוזי מלך צימוקים וגזרחמאת שמנת, ביצים אגבה וחלב חמאה-מערבבים רטובים עם יבש-מוסיפים אגוזי מלך צימוקים וגזר2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים20ריבס, קצוץ טרי או קפואמערבבים יבש יחדמערבבים יבש יחד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת גזר עובדת ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.