קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מוס שוקולד

עוגת מוס שוקולד
עוגת מוס שוקולד דורשת בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 351 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה הוא זול מאוד מתכון לחובבי אוכל קריאולי. אם יש לכם קצפת כבדה, קרום מאפה, תלתלי שוקולד וקצפת נוספת, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. יום ולנטין יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 22%. מתכונים דומים: מוס שוקולד צרפתי מסורתי {מוס או שוקולד}, מוס שוקולד בננה ללא ביצה / מוס מהיר, ו מוס שוקולד ללא ביצים, איך מכינים מוס שוקולד.

הוראות

1
בסיר כבד ממיסים שוקולד צ ' יפס על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים מים ומערבבים היטב. מגניב מעט.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מוסיפים וניל ואז מקפלים פנימה קצפת. כף לקרום. מצננים 2-3 שעות. אם רוצים, מקשטים בתלתלי שוקולד וקצפת.
מרכיבים שתצטרך
תלתלי שוקולדתלתלי שוקולד
לימון גומילימון גומי
דבש הדריםדבש הדרים
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

סוביניון בלאן, יין רוז, אלברינו הם בחירה מצוינת עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול דלי טאנין ונמוכים אלה ישלימו את החום במנות קייג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מחוז פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 22 דולר.
מחוז פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
מחוז פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
סוביניון בלאן זה קופץ מהכוס-אננס, פסיפלורה, אשכולית וליצ ' י כולם בולטים מאוד באף. החיך מציע פירות שופעים יותר וחומציות בהירה עם תווים של טארט לימון שמנת, גויאבה ומשמש בגימור רענן ונקי.