קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

עוגת פיצוץ ממתקים

עוגת פיצוץ ממתקים
עוגת פיצוץ ממתקים יכולה להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפה ושלם 30 מתכון שחיפשת. מתכון זה מכין 12 מנות עם 6 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 0% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 7%. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון עוגת שוקולד פיצוץ חמאת בוטנים, פיצוץ בייקון, ו עוגת גבינה פיצוץ שוקולד.

הוראות

1
מניחים עוגה על מגש הגשה; מורחים ציפוי בין שכבות ומעל החלק העליון ודפנות העוגה. למעלה עם סוכריות שוקולד על פי בחירתך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "