קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קטיפה אדומה עם ציפוי גבינת שמנת

עוגת קטיפה אדומה עם ציפוי גבינת שמנת
עוגת קטיפה אדומה עם ציפוי גבינת שמנת דורשת על 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 458 קלוריות. 60 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם קמח עוגה, מעט כפות אבקת קקאו, חלב חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליכם ע " י "טירוף העוגיות". נסו עוגת קטיפה אדומה עם ציפוי גבינת שמנת, עוגת קטיפה אדומה עם ציפוי גבינת שמנת, ו עוגת קטיפה אדומה עם ציפוי גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. ספריי שני מחבתות עוגה עגולות 8 אינץ ' עם אפייה spray.In קערה של מערבל לעמוד או בקערת ערבוב גדולה באמצעות מיקסר חשמלי, חמאת שמנת, סוכר ומלח עד אור.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערת ערבובקערת ערבוב
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
תנורתנור
2
מוסיפים את הוניל ואת הביצים מכות 30 שניות לאחר כל ביצה מתווספת. הפוך משחה של צבע מאכל וקקאו ולהוסיף לתערובת מוקרם.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
ביצהביצה
3
מוסיפים חלב חמאה וקמח לסירוגין, מכים במהירות נמוכה עד mixed.In כוס קטנה, לשלב את הסודה והחומץ ולתת לו קצף.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חומץחומץ
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פופפופ
4
יוצקים את תערובת הקצף לתוך הבלילה ומערבבים עד שהוא מעורבב. מיד לשפוך לתוך שני מחבתות 8 אינץ ואופים במשך 27-30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בואו מגניב במשך 10 דקות מחבתות להגדיר על מתלה. להעיף מחבתות ולתת מגניב לחלוטין. תכין ציפוי.מקציפים את החמאה וגבינת שמנת עד חלקה. מקציפים בוניל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
חמאהחמאה
ציפויציפוי
6
מוסיף סוכר של קונדיטור לאט, פועם עד חלקה. בשביל קצת עירנות, תכניס קצת מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכרסוכר

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה, מרוכךמקל חמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 c של קמח עוגה1/4 c של קמח עוגה2מעט כפות ערמות אבקת קקאו (טבעי)מעט כפות ערמות אבקת קקאו (טבעי)7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנתחבילת גבינת שמנת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,מיץ לימון טרי (אופציונלי)מיץ לימון טרי (אופציונלי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות צבע מאכל אדוםאונקיות צבע מאכל אדום1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן2ביצים שלמות, טמפרטורת החדרביצים שלמות, טמפרטורת החדר