קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות39
דיאטותללא גלוטן
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

עוגת קילו בגריל ממולאת בקרם

עוגת קילו בגריל ממולאת בקרם
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 157 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו תותים ואוכמניות, גבינת שמנת אננס, עוגה יבשה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. מתכונים דומים: גבינת שמנת ונוטלה עוגת קילו מלאה, גבינת שמנת מלאה אננס פאונד מאפינס עוגה, ו עוגת קילו בגריל עם זיגוג גבינת שמנת ואפרסקים בגריל.

הוראות

1
מורחים גבינת שמנת אננס באופן שווה על צד 1 של פרוסות עוגה 4 קילו. למעלה עם הנותרים 4 פרוסות עוגה פאונד.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
עוגה יבשהעוגה יבשה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
חזה עוף, עם עצם כנף, עור עלחזה עוף, עם עצם כנף, עור על
2
גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל חום בינוני-גבוה (350 עד 40
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
2 עד 3 דקות בכל צד. למעלה עם קצפת וגרגרים.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.