קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת שכבות ליל כל הקדושים

עוגת שכבות ליל כל הקדושים
עוגת שכבות ליל כל הקדושים עשויה להיות הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 363 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם חלמון ביצה, חמאה, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: עוגת שכבות ליל כל הקדושים, עוגת שכבות ליל כל הקדושים רדופה, ו עוגת שכבות שוקולד ליל כל הקדושים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). קו תחתית של שני 8 או 9 מחבתות עוגה עגולות אינץ עם נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
2
מנפים יחד את הקמח, סודה לשתיה, מלח וסוכר לבן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
לנצח קיצור עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
4
מערבבים במרכיבים יבשים.
5
מוסיפים 3/4 כוס חלב חמאה ומערבבים עד שכל הקמח מתעמעם. ואז להכות עם מיקסר חשמלי.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
6
מוסיפים חלבונים ביצה, שוקולד נמס, הנותרים חלב חמאה, להכות היטב לשפוך הבלילה לתוך מחבתות מוכן.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
שוקולדשוקולד
7
אופים ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 30 דקות. כאשר העוגה היא כפור קריר בין השכבה ומעל וצדדים עם ציפוי כתום זהוב. סמן את קווי המתאר של חתולים ועטלפים ליל כל הקדושים על ידי לחיצה קלה על נייר לגזור לתוך ציפוי, ולאחר מכן הסרת נייר. ממיסים 1 כיכר שוקולד לא ממותק עם 1 כפית. חמאה. באמצעות מברשת, למלא את קווי המתאר עם תערובת שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
שוקולדשוקולד
ציפויציפוי
חמאהחמאה
כתוםכתום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
כדי להפוך את ציפוי כתום זהוב: שמנת יחד חמאה, קליפת תפוז, קליפת לימון, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
קליפת לימוןקליפת לימון
ציפויציפוי
חמאהחמאה
כתוםכתום
קרםקרם
מלחמלח
9
מוסיפים חלמון ביצה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
10
מוסיפים ממתקים סוכר, לסירוגין עם מיץ תפוזים ומיץ לימון, מכה היטב לאחר כל תוספת. עושה 2 כוסות ציפוי, או מספיק כדי לכסות צמרות וצדדים של שתי שכבות 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
ציפויציפוי

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים3תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1זנים של פטריותזנים של פטריות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(חוֹרֶף)גרידה כתומהגרידה כתומה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותק, נמסשוקולד לא ממותק, נמס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן