קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

עודכן עוף צ'או מיין

עודכן עוף צ'או מיין
עוף צ'או מיין מעודכן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 655 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם יש לכם מלח, נקניקיות עוף, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: איך לבשל יאקי-צ'או, הכלאה בין יאקיסובן וצ' או מיין, עוף צ'או מיין, ו עוף צ'או מיין.

הוראות

1
בווק, מחממים 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את נקניק העוף ומערבבים על אש גבוהה, לשבור אותו, עד רק מבושל דרך, 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה לצלחת.
4
מחממים את 3 כפות השמן הנותרות בווק.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השום וג ' ינג ' ר ומערבבים על חום גבוה בינוני עד הזהב, 1 1/2 דקות. את החום, מוסיפים את האפונה ואת צ ' ילי במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את מיץ התפוזים ומערבבים על חום גבוה בינוני במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיף את הנקניק, אטריות ותערובת מניות, מתבלים במלח ומערבבים עד שהרוטב מתעבה, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר מהחום, מערבבים בזיליקום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.