קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות36
מגזין

עוף בפרמזן בהיר

עוף בפרמזן בהיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל ברק עוף Parm. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 59 גרם חלבון 33 גרם של שומן, וסך הכל 954 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו קמח, מוצרלה, גבינת פרובולונה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה כמה מתוק אוכל יש 4 אוהדים. עם כפית ציון של 83% המנה הזו מעולה. נסו Omg עוף Parm, Parm עוף, ו פיצה Parm עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.