קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות62
מגזין

עוף ברוטב פורטובלו מצופה בסלט תפוח אדמה אדום

עוף ברוטב פורטובלו מצופה בסלט תפוח אדמה אדום
גשו לסופר וקנו בצל ירוק, חרדל, תפוחי אדמה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו -30 דקות. , שהוא מוצק. נסו עוף מצופה פיסטוק עם סלט שעורה חם, סלט תפוחי אדמה בליס אדום, ו סלט תפוחי אדמה בליס אדום עם עירית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את חומץ ומיץ לימון לבלנדר. החלף את המכסה, הפעל את הבלנדר, ודרך פתח ההזנה, להוסיף, 1 בכל פעם, שום, מלח ופלפל שחור. השארת הבלנדר פועל להוסיף את שמן הזית בזרם דק איטי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מניחים את הפטריות ושדי העוף בקערות לא-מגיבים נפרדות המתאימות להשריה ושופכים חצי מתערובת המרינדה על התוכן של כל מיכל.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
פטריותפטריות
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הבצל האדום הפרוס למכולה עם העוף. לכסות ולשרות במקרר לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
עוף שלםעוף שלם
4
להתחיל להכין סלט תפוחי אדמה חם. מרתיחים תפוחי אדמה עד רך אבל לא רגשני, על 10 דקות. בינתיים, מטגנים את הבייקון ומתנקזים על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
תפוח אדמהתפוח אדמה
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מוסיפים את חומץ בלסמי לבלנדר, מחליפים את המכסה, ודרך פתח ההזנה, מוסיפים, 1 בכל פעם, שמיר, חרדל, דבש, פלפל ומלח. השארת הבלנדר פועל, מוסיפים את שמן הזית בזרם דק איטי.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
פלפלפלפל
דבשדבש
שמירשמיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
מסננים את תפוחי האדמה היטב, מוסיפים את הבצל הירוק, מתפוררים בבייקון, ומקפלים מספיק מהרוטב למעיל.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
תפוח אדמהתפוח אדמה
בייקוןבייקון
7
מחממים את הגריל ואת הגריל במרינדה פורטובלו, העור בצד למטה הראשון במשך כ 5 דקות על חום עקיף. הפוך וצלה את הצד השני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
הסר מהחום ותן מנוחה.
9
גריל שני הצדדים של עוף במרינדה, כ 5 דקות לכל צד, ולהעביר לתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
גרילגריל
10
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
בקערה קטנה, מועכים יחד את החמאה, פירורי לחם, מרווה, פטרוזיליה, טימין ומלח ופלפל, לפי הטעם. קוצצים פטריות בגריל דק ולשלב עם תערובת חמאה / פירורי לחם כדי להפוך את הדבק. לחץ על פני השטח של חזה עוף ולסיים בתנור עד הקרום הופך חום זהוב, על 2 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
קרוםקרום
טימיןטימין
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
12
מסדרים סלט תפוחי אדמה חם חזה עוף מצופה על צלחת ומפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רצועות בייקוןרצועות בייקון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו8(חוֹרֶף)חמאה (מקל 1), קוביותחמאה (מקל 1), קוביות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף, חצויחזה עוף, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי טחוןשמיר טרי טחון2(חוֹרֶף)פטרוזיליה שטוחה וטריה טחון, ועוד לגרינשפטרוזיליה שטוחה וטריה טחון, ועוד לגרינש2עלי מרווה טריים, טחוניםעלי מרווה טריים, טחונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טריים טחונים (מכ - 3 או 4 גבעולים גדולים)עלי טימין טריים טחונים (מכ - 3 או 4 גבעולים גדולים)2שיני שום, מרוסקות עם הצד של להב סכין וטחוןשיני שום, מרוסקות עם הצד של להב סכין וטחון0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1לימון, juicedלימון, juiced1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2פטריות פורטובלו, ניקה, גזוז וזימים הוסרו עם קצה כףפטריות פורטובלו, ניקה, גזוז וזימים הוסרו עם קצה כף4largesתפוחי אדמה, קלופים לחתוך אחיד 1/4 אינץ ' חתיכות עבותתפוחי אדמה, קלופים לחתוך אחיד 1/4 אינץ ' חתיכות עבות1בצל אדום, פרוסבצל אדום, פרוס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4בצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבדבצל ירוק, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל אבן-קרקעחרדל אבן-קרקע