קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

עוף טיקה מסאלה

עוף טיקה מסאלה
עוף טיקה מסאלה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 724 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך צ'ילי דה ארבול, רסק עגבניות, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. נסו עוף טיקה מסאלה, איך לעשות עוף טיקה מסאלה, paneer tikka masala (sanjeev kapoor) , איך לעשות paneer tikka מסאלה, ו עוף טיקה מסאלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שום, זנגביל, כורכום, garammasala, כוסברה, וכמון בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
כורכוםכורכום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להקציף יוגורט, מלח, וחצי תערובת תבלינים בקערה בינונית; להוסיף עוף ולהפוך מעיל. כיסוי וצינה 4-6 שעות. מכסים ותשארו תערובת תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
יוגורטיוגורט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
חום גהי בסיר כבד גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
גיגי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים בצל, רסק עגבניות,הל, צ ' ילי ומבשלים, stirringoften, עד רסק עגבניות כהה ובצל רך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
הלהל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
5
מיעון חצי תערובת תבלין ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד לתחתית הסיר מתחיללהתחיל חום, כ 4 דקות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוסיפים עגבניות עם מיצים, מוחצים אותם עם הידיים כמו שאתה מוסיף אותם. להביא abooil, להפחית את החום, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובותולגרד חתיכות השחמה מתוך תחתית סיר, עד רוטב מתעבה, 8-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים שמנת וכוסברה קצוצה.מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד saucethickens, 30-40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קרםקרם
8
בינתיים, broiler preheat. קו אפייה מגורמת בנייר כסף ולהגדיר wirerack בתוך גיליון. מסדרים עוף על rackin שכבה אחת. מטגנים עד תחילת העוףלהשחיר כתמים (זה לא יהיה מבושל דרך), על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
חותכים עוף לחתיכות בגודל ביס, addto רוטב, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד העוף מבושל דרך, 8-10minutes.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
10
מגישים עם אורז וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אורזאורז
11
לעשות קדימה: עוף יכול להתבצע 2 daysahead. כיסוי; צמרמורת. לחמם לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם

מרכיבים

2צ'ילי יבש דה árbol או 1/2 כפית פתיתי פלפל אדום כתושצ'ילי יבש דה árbol או 1/2 כפית פתיתי פלפל אדום כתוש794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מקולפות שלמותעגבניות מקולפות שלמות6תרמילי הל, כתושתרמילי הל, כתוש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בתוספת גבעולים לקישוטכוסברה טרייה קצוצה בתוספת גבעולים לקישוט6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז בסמטי מאודה (להגשה)אורז בסמטי מאודה (להגשה)2(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה6שיני שום, מגורד דקשיני שום, מגורד דק2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון4(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1קטןבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט חלב מלא (לא יווני)יוגורט חלב מלא (לא יווני)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, באורך חצויחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, באורך חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3(חוֹרֶף)ghee (חמאה מזוקקת) או שמן צמחיghee (חמאה מזוקקת) או שמן צמחי

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
פריך להפליא ועדין עצמות עם שפע של פלפל וקורטוב של פזרנות. לא פלא, כי היין הזה גדל על שונית הצדפות המאובנים הגדולה בעולם.