קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

עוף מטוגן בתנור קמח תירס

עוף מטוגן בתנור קמח תירס
עוף מטוגן בקמח תירס דורש כשעה מההתחלה ועד הסוף. , אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 379 קלוריות , 25 גרם חלבון ו -22 גרם שומן . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם גבינת פרמז'ן, פטרוזיליה, עוף פטם/טיגון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין את זה. זה מתכון זול למדי לחובבי האוכל הדרומי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 41% , המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו עוף מטוגן באבק קמח תירס , עוף מקמח תירס מטוגן במחבת עם תירס ובצל , ופורל מטוגן בקמח תירס עם אשכולית ומרווה מטוגנת .

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מניחים את החלב בקערה רדודה. טובלים את העוף בחלב, ואז מוסיפים לשקית, כמה חתיכות בכל פעם, ומנערים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
עוף שלםעוף שלם
1 כוס בוטנים ללא מלח קצוצים דק1 כוס בוטנים ללא מלח קצוצים דק
ציוד שתשתמש בו
דלעת, שימוריםדלעת, שימורים
3
מניחים ב-13 אינץ'. x 9 אינץ'. תבנית אפייה מצופה בספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תפוח טארט קלוף פרוס דק (פרוסות 1/8 אינץ')תפוח טארט קלוף פרוס דק (פרוסות 1/8 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
לחם חלה בן יום בקוביותלחם חלה בן יום בקוביות
4
אופים ב-375 מעלות למשך 10 דקות; לטפטף חמאה.
מרכיבים שתצטרך
5 כוסות תפוחי אדמה מבושלים קלופים פרוסים (בערך 5 בינוניים)5 כוסות תפוחי אדמה מבושלים קלופים פרוסים (בערך 5 בינוניים)
ציוד שתשתמש בו
שזיפים מיובשים, מגולענים וקצוציםשזיפים מיובשים, מגולענים וקצוצים
5
אופים 30-40 דקות יותר או עד שהמיץ מתבהר.
ציוד שתשתמש בו
שזיפים מיובשים, מגולענים וקצוציםשזיפים מיובשים, מגולענים וקצוצים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, נמסהחמאה, נמסה1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)653אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ברוילר / פרייר עוף, לחתוך וחסר עורברוילר / פרייר עוף, לחתוך וחסר עור80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים6אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטרוזיליה טריה טחון או 4 כפיות פתיתי פטרוזיליה יבשיםפטרוזיליה טריה טחון או 4 כפיות פתיתי פטרוזיליה יבשים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)336 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

עוף מטוגן בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יין ווסטפורט "Ancient Mariner" תערובת יין ריזלינג ואגס (היתרונות של הצלה ואימוץ בעלי חיים על החוף). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-27 דולר.
יקב ווסטפורט "Ancient Mariner" תערובת יין ריזלינג ואגס (מועיל להצלה ואימוץ בעלי חיים בחוף)
יקב ווסטפורט "Ancient Mariner" תערובת יין ריזלינג ואגס (מועיל להצלה ואימוץ בעלי חיים בחוף)
נסה את התערובת העדינה הזו של אגס וריזלינג שמדיפה דבש ושמש. לא משנה איזה מסע חקר מעורר השראה בחיי היומיום שלך, זכור את זמנו של הימאי הקדום. להציע ישועה. יתרונות הצלה ואימוץ בעלי חיים בחוף (CARA).