קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף מטומטם.

עוף מטומטם.
המתכון Jerk Chicken יכול לספק את השתוקקות מרכז אמריקה שלך בערך 2 שעות ו -40 דקות. מנה אחת מכילה 98 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך קינמון טחון, שיני שום, טימין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: סלמון צלוי עם תיבול תוצרת בית אידיוט והשתקפות על נתינה, סלמון צלוי עם רוטב ג'מייקני ביתי, ו עוף מטומטם..

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים ניתן לזווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Zind-Humbrecht Clos הקדוש אורבן Rangen דה Thann Grand Cru Vendange Tardive Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 125 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Saint Urbain Rangen de Thann Grand Cru Vendange Tardive Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Clos Saint Urbain Rangen de Thann Grand Cru Vendange Tardive Gewurztraminer
"הניחוחות מורכבים: תבלין, עור, מינרלים, שעווה / דבש, מנגו, ליצ' י ואילו החיך הוא רחב ו unctuous עם עידון גדול & אורך. אידיאלי בפני עצמו או ללוות גבינות בשלות או מלוחות, סלמי, כבד אווז, מנות רטובות שמנת, או קינוחים מלוחים."