קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות22
מגזין

עוף מנגל תאילנדי

עוף מנגל תאילנדי
עוף ברביקיו תאילנדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 255 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו התאילנדי האהוב עליך.אני מכין לעצמי חזה עוף שלם, תבלין תאילנדי האהוב עליך, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. עם כפית ציון של 57% המנה הזאת די טובה. נסו המרינדה עוף ברביקיו הטוב ביותר, עוף צ'דר מנגל, ו עוף מנגל אפוי בתנור (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.