קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוף צפון אפריקאי

עוף צפון אפריקאי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף צפון אפריקה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת המתכון דל פחמימות, יש 388 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. אם יש לכם שמן זית, שיני שום, תיבול, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. נסו תבשיל עוף צפון אפריקאי, טג'ין עוף צפון אפריקאי, ו עוף וקוסקוס בצפון אפריקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות פיירוויו Pinotage. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
פינו פיירוויו
פינו פיירוויו
צבע: אדום סגול תוסס.ארומה: טעמים חריפים של פירות כהים.חיך: מהורהר ומתובל, עם טאנינים בשלים ופירות עסיסיים.Cellaring: היין ימשיך להשתפר בשנים הקרובות.