קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
מגזין

פאי תפוחים בכוס

פאי תפוחים בכוס
פאי תפוחים בכוס הוא מתכון אמריקאי שמגיש 2. מנה אחת מכילה 195 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . תמורת 97 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. אם יש לכם קינמון טחון, חלב, יוגורט וניל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 31% . מתכונים דומים: פאי תפוחים בכוס , פאי תפוחים בצנצנת זכוכית ופאי שמנת בוסטון בכוס .

הוראות

1
מניחים את כל החומרים בבלנדר; מכסים ומעבדים עד לקבלת מרקם חלק.
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת צ'דר חדה מגוררת KRAFT®חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת צ'דר חדה מגוררת KRAFT®
2
מוזגים לכוסות; להגיש מיד.

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

פרוסקו, מוסקטו ד'אסטי וריזלינג מסוף קציר מאוחר הם אפשרויות נהדרות עבור פאי תפוחים. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא ישתלטו על עוגת התפוחים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא La Marca DOC Veneto Prosecco Mini Bottles, 24 x. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-120 דולר.
La Marca DOC Veneto Prosecco מיני בקבוקים, 24 x
La Marca DOC Veneto Prosecco מיני בקבוקים, 24 x
לה מרקה נקי ומרענן, עם בועות אלגנטיות וטעמי הדרים עזים. החיך רענן ונקי, עם טעמים של לימון בשל, תפוח ירוק ואשכולית ממוסגרים על ידי נימות מינרליות.