קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

פאניר חמאה מסאלה

פאניר חמאה מסאלה
צריך ללא גלוטן ומנה צמחונית? פאניר חמאה מסאלה יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 52 גרם של שומן, וסך הכל 549 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם חמאה, קשיו טחונים, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו paneer חמאה מסאלה – איך לעשות paneer חמאה מסאלה עם רוטב, Paneer Makhani (Paneer Butter Masala) (סגנון מסעדה), ו Paneer חמאה מסאלה / קל Paneer s / לא בצל שום (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה על חום בינוני; פאניר מטגנים ב 2 קבוצות עד הזהב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
PaneerPaneer
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
העברת paneer מטוגן לצלחת נייר מצופה מגבת כדי לנקז, שמירה על שמן צמחי במחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
PaneerPaneer
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
ממיסים חמאה באותו מחבת על חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל עד חום זהוב, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים ממרח ג ' ינג ' ר וממרח שום. המשך לבשל עד ריחני, על 1 דקה יותר. מערבבים קשיו, צ ' ילי אדום טחון, כמון, כוסברה, וגראם מסאלה לתערובת בצל. מבשלים ומערבבים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
רסק שוםרסק שום
הדבק ג ' ינג ' רהדבק ג ' ינג ' ר
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
כוסברה.כוסברה.
קשיוקשיו
כמוןכמון
בצלבצל
5
מערבבים רוטב עגבניות, חצי וחצי, חלב, סוכר ומלח לתערובת תבלינים; מבשלים עד מעובה, כ 5 דקות. להפחית את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
6
מוסיפים פאניר מטוגן ומבשלים עד מחומם דרך, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
PaneerPaneer

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גארם מסאלהגארם מסאלה11 קילו קישואים,2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה11 קילו קישואים,הדבק ג'ינג'רהדבק ג'ינג'ר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)paneer, לחתוך לקוביות 1/2 אינץpaneer, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קשיו טחוןקשיו טחון11 קילו קישואים,צ'ילי אדום טחוןצ'ילי אדום טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.