קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פודינג תירס קייג'ון

פודינג תירס קייג'ון
פודינג תירס קייג'ון עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.57 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון, 43 גרם שומן, ובסך הכל של 552 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם בצל, ביצים, פירורי לחם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 36%. הציון הזה די גרוע. נסו פודינג לחם קג'ון, מטבל תירס קייג'ון, ו גורי תירס קייג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס. חמאה בתחתית ובצדדים של תבנית אפייה של 3 ליטר, ומפזרים את פירורי הלחם באופן שווה לציפוי החלק התחתון והצד של המנה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
חותכים את התירס מהקלח בקערה גדולה ואז מגרדים את הקלח על פני הקערה בפעם השנייה כדי לשחרר את כל חלב התירס, ואז מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה, מוסיפים תירס, 1 1/2 כפיות מלח וקאיין.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
קולים במשך 2 עד 3 דקות.
5
מוסיפים בייקון ומקפיצים עד שהוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
6
מוסיפים בצל ופלפלים, מבשלים עד שהם רכים בקושי ואז מסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
7
בקערה בינונית מקציפים יחד את השמנת, החלב, הביצים, הפרמזן, קמח התירס, הסוכר, הפלפל ואגוז המוסקט עד לקבלת קצף.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
פרמזןפרמזן
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מוסיפים את תערובת התירס ומערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
9
יוצקים לתבנית האפייה המוכנה ואופים 35 עד 40 דקות, עד שהם יציבים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
10
מגישים חם מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

6פרוסותבייקון קצוץבייקון קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל חריףפלפל חריף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 כוס גבעול סלרי צעיר ורך פרוס דק1/4 כוס גבעול סלרי צעיר ורך פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה, לתבנית אפייהחמאה, לתבנית אפייה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה4אוזניים תירס מתוקאוזניים תירס מתוק5ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מוסקט מגורדמוסקט מגורד2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת2(חוֹרֶף)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח יםמלח ים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה שלך להישרף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי בעוצמה עם תווי פרחים לבנים, הדרים ואפרסק לבן. נגיש, מתוק ונהנתני עם הכניסה. ראוי לציון בחומציות הנקייה שלו, העוברת על האמצע. ארוך ומתמשך על הסיום.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גולמיים, מבושלים או בגריל. זוגות בצורה מושלמת עם דגים לבנים עדינים. החיך התוסס שלו יוצר איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.