קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

פילה חזיר אינדונזית

פילה חזיר אינדונזית
פילה חזיר אינדונזית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . מנה אחת מכילה 174 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו זנגבילשורש, שיני שום, פתיתי פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ברוטב סויה נתרן נמוך אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת בננה ספליט כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. הציון הזה מוצק. נסו שבת חזיר אינדונזית, שבת חזיר אינדונזית, ו צלי חזיר בסגנון אינדונזי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים את החזיר בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים מחצית מהמרינדה. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 2 שעות, מפנה מדי פעם. מכסים ומכניסים למקרר למרינדה שנותרה לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. גריל חזיר, מכוסה, על אש חמה למשך 15-20 דקות או עד שמדחום בשר קורא 160 ליטר ומיצים מתבהרים, מתבלטים מדי פעם במרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם הבחירות המובילות שלי לפילת חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת פסקואל טוסו מלבק. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
שמורת פסקואל טוסו מלבק
שמורת פסקואל טוסו מלבק
יין מורכב אך מאוזן היטב זה מציג סגנון אלגנטי עם רמזים לשזיפים בשלים ופירות פטל. טאנינים עדינים וקלויים מעט, תבלינים ושוקולד על החיך וגימור ממוקד ארוך ומתמשך. התאמה אידיאלית עבור אדום בשרים, כבש, פסטה מותסס גבינות.