קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פילה סלמון מעל קוסקוס

פילה סלמון מעל קוסקוס
, המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 292 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך גבינת פטה, בצל ירוק, קוסקוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו פילה דגים עם עשבי תיבול, קישואים, וקוסקוס מחיטה מלאה, פילה סלמון, ו פילה סלמון קריאולי (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה מתפוררתגבינת פטה מתפוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוקבצל ירוק11 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים או 2 1/4 כוסות ציר עוףמים או 2 1/4 כוסות ציר עוף

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.