קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

פיצה טאקו

פיצה טאקו
מתכון פיצה טאקו יכול לספק את השתוקקות הים התיכון שלך בערך 30 דקות. למנה העיקרית הזו יש 550 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן למנה. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.36 דולר למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם בצל ירוק, עלי כוסברה, חסה רומאית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש בשמנת החמוצה תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פאי תפוחים שמנת חמוצה כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 41%. הציון הזה מוצק. נסו פיצה טאקו עם קרום קמח תירס קל {בתוספת פיצה קיט בגידה!}, פיצה טאקו, ו פיצה טאקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים אבן פיצה או תבנית אפייה הפוכה על המדף התחתון של התנור ומחממים מראש ל -450 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
פיצה סטוןפיצה סטון
תנורתנור
2
מרדדים את בצק הפיצה על משטח עבודה מקומח קלות לסיבוב בגודל 11 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצק פיצהבצק פיצה
גלולגלול
3
מעבירים לקליפת פיצה מכוסה קלף או לתבנית אפייה הפוכה אחרת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מברישים את הבצק בשמן זית, ואז מורחים מעל את השעועית המטוגנת ומשאירים גבול בגודל 1/2 אינץ'. כף את הסלסה מעל השעועית ופזר את הגבינה. מפזרים מעל את הבצל הירוק והג ' לפנוס. החלק את הפיצה והקלף על האבן החמה ואפה עד שהקרום פריך, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
גבינהגבינה
קרוםקרום
שעועיתשעועית
בצקבצק
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בואו להתקרר כמה דקות.
6
בזמן שהפיצה נאפה, שלבו בקערה קטנה את השמנת החמוצה, מחצית מיץ הליים ו -1 כף מים. בקערה אחרת זורקים את החסה, העגבנייה ומיץ הליים לפי הטעם; מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מעל את הפיצה עם הסלט, ואז מזלפים את תערובת השמנת החמוצה ומפזרים את הכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
8
חותכים לפרוסות.
9
למנה (מבוסס על 4 מנות; לא כולל תוספות אופציונליות): קלוריות 564; סך השומן 24 גרם; שומן רווי 12 גרם; חלבון 23 גרם; סך הפחמימות 66 גרם; סוכר: 9 גרם; סיבים 4 גרם; כולסטרול 51 מיליגרם; נתרן 1579 מיליגרם
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
10
צילום: צ ' רלס מאסטרס

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

האיטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את פיצ ' יני קיאנטי קלאסיקו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא בתווים של דובדבנים וגרגרי יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם תווים פירותיים וטאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי לבשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו