קושירגיל
מוכן ב19 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פיצה של בקלה קלוי ממוסמר עם צ'וריסו, עגבניות, ופטריות

פיצה של בקלה קלוי ממוסמר עם צ'וריסו, עגבניות, ופטריות
המתכון Pizzan של בקלה קלוי ממוסמר עם צ'וריסו, עגבניות, ופטריות יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 19 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 567 קלוריות, 66 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. אם יש לך פטריות כפתור, לימון, מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום, חביתה בסגנון מקסיקני עם צ'וריסו, פטריות ועגבניות, ו סלמון צלוי עם עגבניות מוקפצות וצ'וריסו.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות. קו גיליון אפייה עם נייר קלף ומברשת עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון Chocodrops)(כגון Chocodrops)
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

בקלה בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.