קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

פלחי קרחון יווניים

פלחי קרחון יווניים
פלחי קרחון יווניים עשויים להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. מנה אחת מכילה 93 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו זיתים, בצל, רוטב יווני ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: פלחי קרחון כחול, פלחי קרחון ממולאים, ו פלחי קרחון עם גורגונזולה.

הוראות

1
יוצקים רוטב באופן שווה על פלחי חסה; מפזרים באופן שווה עם גבינה, בצל אדום, וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
2
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו Athenos יוונית עם גבינת פטה רוטב ים תיכוני.
מרכיבים שתצטרך
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.