קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

פני עם פוטנסקה סלמון

פני עם פוטנסקה סלמון
המתכון פנה עם Puttanesca סלמון יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 633 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל, זיתים קלמאטן, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, עם כפית ציון של 87% המנה הזאת מעולה. נסו Penne Puttanesca, Penne Puttanesca, ו פני עם פוטנסקה טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול של מים רותחים מומלחים, לבשל את הפסטה עד שזה בקושי אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז, הזמנת 11/4 כוסות של מי הבישול.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, במחבת גדולה מאוד, מחממים 2 כפות שמן זית. מתבלים את הסלמון במלח ופלפל, מוסיפים אותו למחבת ומבשלים על אש גבוהה עד להשחמה משני הצדדים, אך לא מבושלים דרך, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים את הסלמון לצלחת ושופכים את השמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף את 2 כפות הנותרים של שמן למחבת יחד עם שום ופלפל אדום כתוש. מבשלים מעל חום מתון עד השום הוא השחמה קלות כתמים, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את העגבניות ומבשלים עד רק התרכך, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים 1 כוס של מי בישול פסטה שמורות ומביאים לרתיחה, מוחצים בעדינות את העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הפסטה, הזיתים והצלפים ומבשלים על אש מתונה, מערבבים, עד שהנוזל נספג מעט, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הסלמון למחבת ומפרקים אותו לחתיכות. מבשלים, משליכים, עד הסלמון הוא כמעט מבושל דרך והפסטה היא אל דנטה, על 2 דקות; להוסיף יותר של מי בישול פסטה אם הרוטב יבש. מערבבים בבזיליקום, מעבירים את הפסטה לקערות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך