קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

פריטטות מיני חזיר וגבינה

פריטטות מיני חזיר וגבינה
פריטטות מיני חזיר וגבינה לוקחות בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 8 מנות עם 99 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם עירית, פלפל, חלבוני ביצה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. עם כפית ציון של 24%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: מיני פריטטות חזיר וגבינה, מיני פריטטות עם חזיר וגבינה, ו מיני פריטטות עם חזיר וגבינה.

הוראות

1
מחלקים חזיר בין שמונה כוסות מאפינס מצופות בתרסיס בישול; מעליו גבינה. בקערה גדולה מקציפים ביצים ולבנים. מקציפים פנימה את העירית, החלב, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרסיס בישולתרסיס בישול
גבינהגבינה
עיריתעירית
ביצהביצה
חלבחלב
חםחם
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
2
יוצקים מעל גבינה, ממלאים כל כוס מאפין שלושה רבעים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
3
אופים בחום של 375 למשך 22-25 דקות או עד שסכין שהוכנסה ליד המרכז יוצאת נקייה. בזהירות להפעיל סכין סביב הקצוות כדי לשחרר; להסיר מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
מחבתמחבת
4
מגישים חם.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%