קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות5
מגזין

צ'אטני תפוחים

צ'אטני תפוחים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני תבלינים, אז נסו תפוח צ'אטני. מתכון זה מכיל 5 מנות עם 468 קלוריות , 2 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. 43 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם הל טחון, חומץ יין לבן, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 45% , וזה טוב. מתכונים דומים: צ'אטני סונת' או צ'אטני סונת | צ'אטני תמרהינדי מתוק , צ'אטני תפוחים וצ'אטני תפוחים .

הוראות

1
מערבבים בסיר את התפוחים, הבצל, הג'ינג'ר, החומץ, הסוכר הלבן, הסוכר החום, הקינמון, הפלפל הלבן, ההל ואגוז המוסקט. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומכסים. מבשלים 30 דקות תוך ערבוב תכוף עד שהתפוחים רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
לשימור,לשימור,
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים פנימה מעט מים במידת הצורך כדי לשמור על לחות החומרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מוציאים את הבצל והג'ינג'ר ומאחסנים במקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Weinert Cavas de Weinert. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.