קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות24
מגזין

צ'ילי בבישול איטי

צ'ילי בבישול איטי
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין צ'ילי בבישול איטי בבית. לארוחה זו יש 159 קלוריות, 10 גרם חלבון ו-1 גרם שומן למנה. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני מגיש 12 ומחיר 65 סנט למנה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שעועית כליה, בצל, פלפל ורוטב פיצה. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו-15 דקות. עם ציון של 66%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: צ'ילי בבישול איטי, צ'ילי בבישול איטי וצ'ילי בבישול איטי.

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא אינו ורוד יותר; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
העבר ל-5 qt. בישול איטי. מערבבים פנימה את שאר החומרים.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6 שעות או עד לחימום.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הן אפשרויות נהדרות לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.