קושירגיל
מוכן ב39 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

צ'ילאקיל עם סלסה ורדה

צ'ילאקיל עם סלסה ורדה
המתכון Chilaquiles עם סלסה ורדה מוכן בסביבות 39 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1372 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 72 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. גשו לסופר וקנו בצל, שיני שום, מלח ים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. נסו עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, שעועית שחורה Chilaquiles עם צ'ילה ורדה, ו Chilaquiles סלסה אדום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.