קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

צ'ילי צמחוני ורדה

צ'ילי צמחוני ורדה
צ'ילי ורדה צמחוני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 6 מנות עם 822 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 2 שעות ו -10 דקות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מן האוכלרשת יש 85 אוהדים. אם יש לכם שמן זית, עגבניות, זרעי כמון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי חמאה כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. עם כפית ציון 82%, המנה הזו מרהיבה. מתכונים דומים: צ'ילי צמחוני ורדה, תחרות צ'ילי שנתית 5: כניסה מס' 3-צ'ילי קינואה צמחוני + תפריט שבועי, ו צ'ילי ורדה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את השמן בסיר כבד וגדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את הבצל, תפוחי האדמה, הבטטות, השום, העגבניות והפובלנוס. מכסים ומזיעים עד שהבצל רך, תוך ערבוב לעיתים קרובות למניעת השחמה, בערך 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
פלפל Poblanoפלפל Poblano
תפוח אדמהתפוח אדמה
שוםשום
בצלבצל
יםים
4
מערבבים פנימה את האורגנו, הקמח, הכמון, 1 כפית מלח ו 1/2 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
כמוןכמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
5
מוסיפים את ההומיני עם המיצים והמרק ומביאים את הצ ' ילי לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
HominyHominy
מרקמרק
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
6
מניחים את הצ ' ילי הירוק במעבד. בעזרת מלקחיים מעבירים רצועות של צ ' ילה הפובלאנו מהסיר למעבד; מערבבים רק עד לקבלת מרקם חלק. מגרדים את רוטב הצ ' ילה לסיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
סירסיר
7
מכסים ומבשלים את הצ ' ילי 20 דקות. חושפים ומבשלים עד שתפוחי האדמה והבטטות רכים והצ ' ילי מצטמצם לעקביות הרצויה, תוך ערבוב לעיתים קרובות, 20 עד 25 דקות יותר. מתבלים בעוד מלח ופלפל אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
יםים
8
מצקת את הצ ' ילי לקערות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
9
מגישים עם קישוטים וחלב חמאה ולחם תירס שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
לחם תירסלחם תירס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
10
מקם מתלה במרכז התנור ומחמם מראש ל -400 מעלות פ.חמאה תבנית אפייה מתכתית בגודל 9 על 9 על 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
11
מערבבים את קמח התירס, הקמח, הסוכר, אבקת האפייה, המלח והסודה לשתייה במעבד למשך 5 שניות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
12
מוסיפים את קוביות החמאה. מערבבים עד שהחמאה מצטמצמת לחתיכות זעירות, 15 עד 20 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
13
הקציפו את חלב החמאה, השמנת החמוצה והביצים בקערה גדולה לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
14
מוסיפים את החומרים היבשים מהמעבד ומערבבים עד לחות אחידה. מגרדים את הבלילה לתבנית המוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
15
אופים את לחם התירס עד שהחלק העליון מזהיב ובוחן המוחדר למרכז יוצא נקי, כ-25 דקות. מצננים את הלחם על מתלה לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
16
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק מתון חתוך לקוביותצ'ילי ירוק מתון חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2largesביציםביצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4ציפורן גדולהשום, שטוח, מקולף וקצוץשום, שטוח, מקולף וקצוץ794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)hominy עם מיצים (רצוי זהב)hominy עם מיצים (רצוי זהב)1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(חוֹרֶף)אורגנו מקסיקני מיובשאורגנו מקסיקני מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי poblano גדול, נבקע, זרע; 1 חתוך, 1 לחתוך 4 רצועותצ'ילי poblano גדול, נבקע, זרע; 1 חתוך, 1 לחתוך 4 רצועות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק6(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טומטילו גדול, קליפה, שטוף, פקק וקצוץטומטילו גדול, קליפה, שטוף, פקק וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ', ועוד עבור משומן(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ', ועוד עבור משומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ים (בטטה אדומה), קלופים וחותכים לקוביות 1/3 אינץים (בטטה אדומה), קלופים וחותכים לקוביות 1/3 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוח אדמה זהב יוקון, קלופים וחותכים לקוביות 1/3 אינץתפוח אדמה זהב יוקון, קלופים וחותכים לקוביות 1/3 אינץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואקישוטים, כגון גבינת פטה מתפוררת, בצל ירוק קצוץ, אבוקדו פרוס, פלחי ליים וצ'ילי סראנו קצוץ)קישוטים, כגון גבינת פטה מתפוררת, בצל ירוק קצוץ, אבוקדו פרוס, פלחי ליים וצ'ילי סראנו קצוץ)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, יש קאווה זה הערות יפות של תפוח ירוק ודבש, כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.