קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

צדפות ברוטב אסיאתי

צדפות ברוטב אסיאתי
Sauté צדפה ברוטב אסיה דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 242 קלוריות. אם יש לך רוטב סויה, צלעות סלרי, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 39%. נסו בקר אסייתי מערבבים ומטגנים עם אספרגוס ופטריות ברוטב צדפות, ירקות אסיאתיים מטוגנים, ו בשר טחון אסיאתי ופלפל מטגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 4 כוסות מים לרתיחה בתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף צדפות; לבשל 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
3
לנקז צדפות, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
4
ממיסים חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מוסיפים שום, בצל ודשא לימון; מטוגנים 2 דקות. מערבבים סלרי הבא 8 מרכיבים; להפחית לחום בינוני, ומבשלים 6 דקות או עד פלפלים רכים. מערבבים צדפות, בצל ירוק וכוסברה; לבשל 1 דקה או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
אליקסיר גאליקסיר ג
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
6
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2צלעות סלרי, פרוסות באלכסוןצלעות סלרי, פרוסות באלכסון4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרי יבששרי יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1פלפל ירוק, לחתוך לרצועות דקות (כ 1/2 כוס)פלפל ירוק, לחתוך לרצועות דקות (כ 1/2 כוס)3בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב הויסיןרוטב הויסין11 קילו קישואים,דשא לימון קצוץדשא לימון קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1קטןבצל, פרוס אנכיתבצל, פרוס אנכית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צדפותרוטב צדפות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות טריות, מנוקזותצדפות טריות, מנוקזות1פלפל אדום, לחתוך לרצועות דקות (כ 1/2 כוס)פלפל אדום, לחתוך לרצועות דקות (כ 1/2 כוס)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות בוטניקה מרי Delany Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
מורכב ואלגנטי, עם שכבות של אגס טהור, מרוכז, פירות הדר ואבן, חומציות משקה פה וליבה חמצמצה, מינרלים.