קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

צדפות ומולים ברוטב קארי תאילנדי

צדפות ומולים ברוטב קארי תאילנדי
המתכון צדפות ומולים ברוטב קארי תאילנדי מוכן בסביבות 35 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. מנה אחת מכילה 228 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם בזיליקום, כוסברה, קטשופ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו צדפות ומולים ברוטב קארי תאילנדי, בזיליקום קוקוס קארי פסטה עם צדפות, מולים ותירס, ו מולים בקארי אדום תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.