קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

צדפות ים מלוחות ופסטה שיער מלאך

צדפות ים מלוחות ופסטה שיער מלאך
אם יש לכם פסטה שיער מלאך, פטרוזיליה עלה שטוח, בזיליקוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: פסטה שיער מלאך עם צדפות וארוגולה, פסטה שיער מלאך עם צדפות וארוגולה, ו צדפות מוקפצות עם פסטת שיער מלאך.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים את פסטה שיער המלאך, וחוזרים לרתיחה. מבשלים את הפסטה שנחשפה, ערבוב מדי פעם, עד הפסטה בישלה דרך, אבל הוא עדיין מוצק לנשיכה, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה שיער מלאךפסטה שיער מלאך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים היטב במערך מסננת בכיור.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
ממיסים חמאה במחבת על אש בינונית. מערבבים את השום ומבשלים רק עד ריחני ורך, על 1 דקה. חותכים את כל צדפות על 3/4 אינץ ' עבה במחצית כך שהם מבשלים באופן שווה; מערבבים צדפות, בזיליקום, ופטרוזיליה למחבת. מבשלים ומערבבים בעדינות רק עד שהצדפות מרגישות מעט מוצקות כאשר לוחצים עם אצבע, 2 עד 3 דקות. צדפות יהפכו קשות ולעיסות אם מבושלות יתר על המידה. מערבבים במיץ לימון, ומתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
צדפותצדפות
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים שמנת אם אתה אוהב רוטב עבה. להביא את התערובת רק כדי רתיחה חשופה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
רוטברוטב
5
מגישים מעל פסטה חמה שיער מלאך; מפזרים לטעום עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פסטה שיער מלאךפסטה שיער מלאך
פרמזןפרמזן

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.