קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות5
ציון בריאות9
מגזין

צלוי Sablefish עם כוסברה ופפריקה

צלוי Sablefish עם כוסברה ופפריקה
צלוי Sablefish עם כוסברה & Paprikan הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 1 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. גשו לסופר וקנו את העור-על פילה סבלפית, מלח ים, פפריקה ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. עם כפית ציון של 46% המנה הזאת די טובה. נסו Sablefish צלוי פריך, פפריקן וכוסברה שפשפו סטייקים עם סלסה בכתום-כוסברה, ו כוסברה וחציל כמון צלוי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.