קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

צלוי להחליק עם מלט, רוטב שום קרמל

צלוי להחליק עם מלט, רוטב שום קרמל
איש המערות הזה, חלב חינם, מתכון pescatarian מגיש 2 . מנה אחת מכילה 319 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 35 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם להחליק, שמן זית, חומץ מאלטוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פילה מוקפץ של להחליק עם תפוחים מקורמלים וכבד עוף, סקייט ותרד שום, ו רוסטביף עם רוטב פטריות בר וקרמל-שאלוט פירה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.