קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

צלעות ברביקיו ממיסות בפה

צלעות ברביקיו ממיסות בפה
להמיס בפה צלעות ברביקיו נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 2023 קלוריות, 109 גרם חלבון, ו 160 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 25 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם חומץ יין אדום, פלפל קאיין, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 13 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 94%, שהוא סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צלעות קצרות להמיס בפה, סיר איטי נמס בפה צלעות קצרות, ו בת ' נמסה בפה צלעות ברביקיו (תנור).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את הספריבס בתחתית סיר איטי. בקערה בינונית, מקציפים יחד את שאר החומרים. שמרו 6 כפות לפיצת מנגל.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חילוףצלעות חילוף
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
יוצקים את התערובת על הספארריבס. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6 עד 8 שעות או על גבוה במשך 3 עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חילוףצלעות חילוף
4
שמרו 1/2 מהצלעות ושלפו את הבשר מהעצמות למתכון לפיצת המנגל.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי3kgsצלעות חזיר spareribs (על, מופרדיםצלעות חזיר spareribs (על, מופרדים2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות עבהרוטב עגבניות עבה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

ניתן לשלב צלעות ברביקיו עם פינו נואר, שיראז וזינפנדל. צלעות חזיר וחזירים ברביקיו אחרים עם רטבים מתוקים וחריפים עובדים היטב עם היינות האדומים האלה. וין דה סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ג 'ימי ג' ון 'ס וין דה סנדוויץ' פינו נואר
ג 'ימי ג' ון 'ס וין דה סנדוויץ' פינו נואר
הפינו נואר הופק ובקבוק על ידי יקב מכונות פולק, ויינן קני ליקיטפרקונג.