קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

צלעות חזיר בגריל עם סלט תירס ורוטב אפרסק לבנדר

צלעות חזיר בגריל עם סלט תירס ורוטב אפרסק לבנדר
צלעות חזיר בגריל עם סלט תירס ורוטב אפרסק לבנדר עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1239 קלוריות, 84 גרם חלבון ו 59 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה של מזון ויין דורש אוזניים של תירס, בצל וידאלי, סוכר חום, ניצני לבנדר. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 20 דקות. וזה די טוב. נסו צלעות חזיר בגריל ברוטב אפרסק, צלעות חזיר בגריל עם אפרסק, בורבון, רוטב חרדל, ו צלעות חזיר ענקיות בגריל עם רוטב ברביקיו אפרסק מתוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-37
2
בסיר קטן, לשלב את הדבש עם לבנדר ואת ציפורן כולה לבשל מעל חום מתון, ללא הפרעה, במשך 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את הדבש מן החום ומערבבים 2 כפות של חומץ שרי.
מרכיבים שתצטרך
4
תן את הדבש מגניב במשך 10 דקות, ואז מסננים את הדבש לבנדר חדור דרך מסננת בסדר לתוך קערה קטנה חסינת חום.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 2 כפות חמאה לסיר יחד עם סוכר חום ומיץ לימון ומבשלים רק עד מומס. מערבבים במחצית דבש לבנדר-חדור. מסדרים את האפרסקים חצויים בתבנית אפייה קטנה בשכבה אחת וכפית את תערובת הסוכר החום מעליהם.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים את האפרסקים במשך 1 שעה, הופכים פעם אחת ושופכים כל 10 דקות, עד רך וקרמל קלות.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את האפרסקים לצלחת ושופכים את מיצי המחבת לכוס חסינת חום.
מרכיבים שתצטרך
8
בינתיים, להדליק גריל או מחממים מחבת גריל.
9
מברשת את האוזניים של תירס ואת פרוסות בצל בכל רחבי עם 1 כף שמן זית מתבלים בנדיבות עם מלח ופלפל. גריל מעל חום גבוה עד חרוך ומכרז, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
בואו להתקרר מעט, ולאחר מכן לחתוך את גרעינים תירס מן הקורים לחתוך בגסות את הבצל.
מרכיבים שתצטרך
11
במחבת גדולה ועמוקה, מחממים 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את הבייקון ומבשלים על חום מתון עד שהוא זהוב ופריך, על 4 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את הבייקון לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את התירס והבצל למחבת ומבשלים רק עד מחומם דרך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים את הפטרוזיליה, piment D ' Espelette, את הנותרים 1 כף חומץ ואת בייקון שמורות. מתבלים את סלט התירס במלח ופלפל ומכסים בנייר כסף כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
15
מברשת את צלעות חזיר עם הנותרים 1 כף שמן זית מתבלים עם מלח ופלפל. גריל על חום גבוה בינוני, מפנה פעם אחת, עד מדחום קריאה מיידית רושם 138 כאשר מוכנס ליד העצם, על 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
16
להעביר את הצלעות לצלחת ולהתחכך בנדיבות עם דבש לבנדר-חדור הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
17
בינתיים, לחמם מחבת גדולה, כבדה עד חם מאוד.
18
מוסיפים את האפרסקים קצוצים דק ומבשלים בלי לערבב במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
19
מוסיפים את ריזלינג ומבשלים עד שהוא מופחת על ידי שני שלישים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
20
מוסיפים את מיצי מחבת אפרסק שמורים ומביאים לרתיחה, ואז מבשלים עד מעובה, על 2 דקות. מערבולת הנותרים 1 כף חמאה העונה רוטב אפרסק עם מלח ופלפל. כפית את סלט התירס על צלחות ולסדר את חצאי האפרסק הקלויים לצד.
מרכיבים שתצטרך
21
שים את הצלעות על הצלחות, כפית את רוטב האפרסק על הצלעות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4אוזניים של תירס, קליפהאוזניים של תירס, קליפה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ניצני לבנדר יבשיםניצני לבנדר יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה6מוצק, אפרסקים בשלים-4 קלופים חצוי, 2 קלופים וקצוצים דקמוצק, אפרסקים בשלים-4 קלופים חצוי, 2 קלופים וקצוצים דק1קילוגרםצלעות חזיר (1 אינץ ' עבה)צלעות חזיר (1 אינץ ' עבה)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריזלינגריזלינג3(חוֹרֶף)חומץ שריחומץ שרי4פרוסותפרוסות עבות לחתוך בייקון, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/4 אינץפרוסות עבות לחתוך בייקון, לחתוך לרוחב לחתיכות 1/4 אינץ3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1Vidalia בצל, פרוס לרוחב 1/2 אינץ עבהVidalia בצל, פרוס לרוחב 1/2 אינץ עבה11 קילו קישואים,piment D ' Espelette או 1/2 כפית פלפל קאיין (ראה הערה)piment D ' Espelette או 1/2 כפית פלפל קאיין (ראה הערה)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.