קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

צלעות קייג'וניות מהירות

צלעות קייג'וניות מהירות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות Cajun מהירות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 233 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם פלפל, אבקת שום, צלעות חזירוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו צלעות קייג'ון, צלעות חזיר קייג'ון, ו עוף קייג'ון מהיר פנה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא D ' Alfonso-Curran Albarino. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
D ' Alfonso-Curran Albarino
D ' Alfonso-Curran Albarino
הערות חיך נקי אקספרסיבי, זני לבן ספרדי זה מציג אגס בשל, מלון יערה עם רמזים של מרציפן וקינמון. מבנה יפה עם מרקם עשיר tannin של המשרד, זה Albariño הוא מאוזן לחלוטין למרות גימור ארוך, פריך שלה. זוג עם צדפות, סרטנים טריים או סרטנים, צדפות מאודות, דגים בגריל, סלק & סלט בוראטה, ריזוטו, סושי וסביצ ' ה.