קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

צמחונית Jambalaya

צמחונית Jambalaya
Jambalaya צמחוני יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 583 קלוריות. לך לחנות ותביא פלפל קאיין, שמן זית, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. , שהוא מוצק. נסו Jambalaya, Jambalaya, ו ויג ג'מבליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מחממים שמן קנולה במחבת גדולה על חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל, פלפל, פטריות, סלרי ושום עד הבצל רך ושקוף, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים עגבניות, נקניקיות צמחוניות, עוף מטוגן צמחוני, מרק עוף צמחוני, אורז חום, אורגנו, פטרוזיליה, תיבול קייג ' ון, פלפל קאיין, ותימין. מבשלים ומערבבים עד רותחים, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כלבים צמחונייםכלבים צמחוניים
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
4
העברת תערובת לתבנית אפייה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שהאורז רך, כ -1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry2(יכול להיות או להרחיק)תיבול Cajunתיבול Cajun794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם מיץעגבניות חתוכות לקוביות עם מיץ2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ709אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף מטוגן צמחוני (כגון frichik®), קצוץעוף מטוגן צמחוני (כגון frichik®), קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף צמחוני בטעםמרק עוף צמחוני בטעם0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרוס פטריות טריותחבילת פרוס פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוך ולא מבושלאורז גרגר ארוך ולא מבושל2(חוֹרֶף)רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס6(חוֹרֶף)שמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות קצוצותעגבניות טריות קצוצות539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות צמחוניות (כגון Loma Linda® Big Franks), פרוסותנקניקיות צמחוניות (כגון Loma Linda® Big Franks), פרוסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות דון אולגאריו אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Don Olegario Albarino
Don Olegario Albarino
דון אולגריו אלבריניו הוא ביטוי מובהק של מגוון אלגנטי, ארומטי זה, מראה הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים טעמים וניחוחות עם הערות פרחוניות מפתה מודגש על ידי חומציות טרי, תוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, ומסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.