קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קאג'ון קאנאפס

קאג'ון קאנאפס
המתכון קאג'ון קאנפס יכול לספק את התשוקה הקריאולית שלך בערך 50 דקות. מתכון זה משמש 10. זה הר ד ' אובר יש 426 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם אבקת שום, מיונז, גבינת צ'דר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 41%. הציון הזה די טוב. נסו קנאפים דה אנשואה (קנאפים אנשובי), רוטב ברביקיו של ראג'ון קייג' ון-בתוך קניונים רבים נמצאות מסעדות ראג'ון קייג' ון, הן מגישות מנגל בהשראת קייג'ון, נראה לכם איך מכינים את הרוטב הזה, ו כרובית קנאפ עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
אופים ביסקוויטים לפי הוראות החבילה, למעט הופכים ביסקוויטים באמצע האפייה.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הסר מהמחבתות למתלי תיל כדי להתקרר לחלוטין.
3
בעזרת כף מלון, גורפים את מרכז כל ביסקוויט ומשאירים 3/8 אינץ'. מעטפת (מחק את מרכז הביסקוויטים או שמור לשימוש אחר). בקערה קטנה, לשלב את שאר החומרים. כפית על 1 כף לתוך מרכז כל ביסקוויט.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
מלוןמלון
ציוד שתשתמש בו
מלון Ballerמלון Baller
קערהקערה
4
מניחים על תבנית עם נייר אפייה לא משומן.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 400 ניתנים להזזה למשך 8-10 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק חזיר בתפזורת, מבושל סחוטנקניק חזיר בתפזורת, מבושל סחוט680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צינורות כל) עוגיות חמאה בקירורצינורות כל) עוגיות חמאה בקירור01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-1 / 2 כוסות גבינת צ'דר גרוסה1-1 / 2 כוסות גבינת צ'דר גרוסה