קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות19
מגזין

קאי קאנג דאנג (קארי עוף עם חלב קוקוס)

קאי קאנג דאנג (קארי עוף עם חלב קוקוס)
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית ידידותית לפודמפה? קאי קאנג דאנג (קארי עוף עם חלב קוקוס) יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מכין 5 מנות עם 358 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם עלי בזיליקום תאילנדיים, משחת קארי, חזה עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במיץ ליים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אוכל מלאך ליים עם זיגוג ליים ופיסטוקים כמו קינוח. 99 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 82%. הציון הזה אדיר. נסו קאי קאנג דאנג (קארי עוף עם חלב קוקוס), קארי עוף עם חלב קוקוס, ו קארי עוף תאילנדי עם חלב קוקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו 1/2 כוס חלב קוקוס לרתיחה בסיר כבד.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מקציפים פנימה את משחת הקארי ומבשלים עד לריחני, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיפים את העוף ומבשלים עד להשחמה, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את 2 כוסות חלב הקוקוס, רוטב הדגים, הסוכר, הירקות, יורה הבמבוק והבזיליקום; מבשלים עד שהעוף מבושל, בערך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יורה במבוקיורה במבוק
רוטב דגיםרוטב דגים
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
קוקוסקוקוס
באזיל!באזיל!
סוכרסוכר
חלבחלב
4
יוצקים את מיץ הליים על המנה ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
5
מגישים חם.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. היקב של תקווה טובה בוש גפן שנין בלאן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
יקב התקווה הטובה בוש גפן שנין בלאן
יקב התקווה הטובה בוש גפן שנין בלאן
צ 'נין הוא ענב רב-תכליתי במיוחד, המסוגל להכין יינות מצוינים בתחפושות רבות ושונות, החל מקציר מאוחר ועד יין קש ועד צ' נין יבש קלאסי ואפילו שמפנוז מ ' מית ' וד. דוגמה זו היא תוסס להפליא, אינטנסיבי,פירותי ומאוזן להפליא צ ' נין בלאן. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך המתוח. עומק הפרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אינדיבידואלי, אופיו של היין הזה הופך אותו לבן לוויה מושלם לימי קיץ חמים ולערבים נעימים וארוכים.